رویه های بازگرداندن کالا در فابریگاس
 با توجه به قوانین، کالاهای آرایشی و بهداشتی که پلمب نداشته باشند شامل قوانین مرجوعی نمی شوند؛ تنها در صورت وجود مشکل یا خرابی کالا در فرآیند ارسال، کالا باز پس گرفته شده و بررسی می شود و در صورت احراز مشکل معدوم می شود.
 
مرجوعی در صورت انصراف مشتری از خرید
  • علیرغم مغایرت امر مرجوعی کالاهای بهداشتی با قوانین، فابریگاس این امکان را برای شما مشتری گرامی فراهم نموده تا در صورتی که به هر دلیلی "از خرید خود پشیمان شوید"  یا  "قصد تعویض کالا را داشته باشید" ما حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، آن را برای شما تعویض نموده و یا پس می گیریم. جهت هماهنگی می توانید به واحد پشتیبانی فابریگاس از طریق ایمیل support@atlassgroup.ir اطلاع دهید.
  • در صورت انصراف از خرید باز پس گیری کالا، پس از تأیید کارشناس خدمات پس از فروش و تنها در صورتی امکان‌پذیر است که هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون، وکیوم و شیرینگ روی کالا صورت نگرفته و کالا در شرایط اولیه خود (پلمب) باشد در غیر اینصورت امکان مرجوع کردن از بین خواهد رفت حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه و ملزومات و اقلام مربوطه فروخته شده باشد، بازگرداندن آنها همراه کالا نیز الزامیست.
  • در این حالت هزینه بازگشت و ارسال مجدد سفارش به عهده مشتری می باشد.
 
شرایط مرجوعی در صورت مغایرت کالای ارسالی با سفارش ثبت شده
  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی فابریگاس از طریق ایمیل support@atlassgroup.ir اطلاع داده شود.
  • در صورت مغایرت باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از حالت بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده و استفاده نشده باشد.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولاتی که دارای جعبه هستند نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • دقت داشته باشید برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی یا بسته بندی اولیه کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • در این حالت هزینه بازگشت و ارسال مجدد سفارش به عهده فابریگاس می باشد و هماهنگی ها توسط واحد پشتیبانی با مشتری انجام خواهد شد.
   
شرایط مرجوعی در صورت آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ماهیتی کالا
  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی و ماهیتی کالا باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی فابریگاس از طریق ایمیل support@atlassgroup.ir اطلاع داده شود.
  • در صورت وجود ایراد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از حالت بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده و استفاده نشده باشد.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولاتی که دارای جعبه هستند نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • دقت داشته باشید برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی یا بسته بندی اولیه کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • در این حالت هزینه بازگشت و ارسال مجدد سفارش به عهده فابریگاس می باشد و هماهنگی ها توسط واحد پشتیبانی با مشتری انجام خواهد شد.
 
  شرایط مرجوعی در صورت آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل
  • ارسال کلیه سفارشات فابریگاس توسط اداره پست انجام می گردد، تمامی سفارشات توسط واحد بسته بندی فابریگاس بطور مناسب، ایمن و استاندارد بسته بندی می گردند و سفارش بطور کامل و سالم تحویل اداره پست می گردد، لذا خواهشمند است هنگام دریافت سفارش با دقت بسته ی کاملاً سالم را از مأمور پست تحویل بگیرید و از دریافت بسته هایی که جعبه ی آنها باز یا نیمه باز یا به شدت معیوب است جداً امتناع ورزید و بلافاصله موضوع را با ذکر تاریخ و ساعت مراجعه و نام مأمور پست (و در صورت امکان ارسال عکس از بسته) به ایمیل پشتیبانی support@atlassgroup.ir اطلاع دهید.
  • واحد پشتیبانی حداکثر ظرف 48 ساعت هماهنگی های لازم جهت ارسال مجدد کالا برای مشتری را انجام خواهد داد.
 
⛔️ متذکر می گردد دریافت چنین محموله هایی از مأمور پست توسط مشتری، امکان اثبات آسیب در اثر حمل و نقل توسط اداره پست را از بین می برد؛ لذا در این صورت فابریگاس هیچ گونه تعهدی در این خصوص نخواهد داشت و مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط مشتری باشد، به عهده خود مشتری بوده و مشتری حق هر گونه ادعا علیه فابریگاس را از خود سلب می نماید.  
 
✅ توصیه ی مهم:
با توجه به اینکه فابریگاس از سوابق بیماری ها، حساسیتها و جراحات مشتری مطلع نیست مسئولیت انتخاب و مصرف کالاها بعهده مشتری بوده و مشتری موظف است پیش از انتخاب هرگونه کالای آرایشی و بهداشتی از محدودیتهای خود نسبت به مصرف اینگونه کالاها مطلع بوده و در صورت لزوم از پزشک خود مشاوره بگیرد و بر اساس توصیه های پزشک اقدام به خرید کالاهای آرایشی و بهداشتی نماید.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است لذا خواهشمند است پیش از خرید به این نکات توجه نمایید درغیر اینصورت فروشگاه فابریگاس در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.


درصورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی می توانید با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل support@atlassgroup.ir درخواست پشتیبانی نمایید.